Etica in publicitate(II)

Etica presupune motivatie, motivatia determina o anumita maniera de actiune, iar variantele de comportament conduc la consecinte mai mult sau mai putin grave pentru persoanele aflate in interactiune. Firmele care pot fi numite etice prezinta anumite caracteristici:n1. Echilibru intre profit si etican2. Valorile etice stau la baza comportamentului zilnic al actiunilor individualen3. Sistem de sanctiuni care prevede penalizarea si corectarea actiunilor cu caracter neetic.n4. Prezinta un set de valori care presupune:n- tratarea celorlalti cu respect si cinste asa cum doresti si tu sa fii tratat;n- fabricarea si comercializarea produselor astfel incat sa fii multumit daca le folosesti tu;n- tratarea mediului inconjurator ca si cum ar fi proprietatea ta.nnEtica trebuie sa insoteasca intregul proces de luare a deciziei in toate etapele sale. Relatia fundamentala asupra careia se concentreaza cea mai mare parte a problematicii eticii in afaceri este de fapt conflictul intre performantele economice ale organizatiei masurate in venituri, costuri, profituri sau datorii si performantele sale sociale, mult mai dificil de apreciat, reprezentate de obligatiile fata de angajati, clienti, creditori, furnizori, distribuitori sau publicul larg.

Related Posts

Ai nevoie de soluții premium în Prelate, Confecții Metalice sau Living Modules?

Plotter-Design este alegerea perfectă din 2006, cu servicii complete și produse de înaltă calitate. Descoperă acum gama noastră completă și beneficiază de consultanță personalizată!

Plotter-Design

De peste 15 ani livrăm soluții complete, adaptate proiectelor comerciale și rezidențiale.